W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji, w celu emisji możliwie indywidualnie przygotowanej reklamy. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

Zamknij

Ankietowanie

Z myślą o naszych klientach stworzyliśmy unikalny na naszym rynku system badań ankietowych on-line. System sprawdzony w licznych zastosowaniach, przetestowany, elastyczny, skalowalny i wysoce wydajny.

Oferujemy:

REALIZACJĘ CAŁEGO PROCESU BADAWCZEGO
(włącznie z przygotowaniem metodologii badania, pytań badawczych i raportu końcowego)

REALIZACJĘ TECHNICZNĄ BADANIA Z WYKORZYSTANIEM TECHNIKI ANKIET INTERNETOWYCH
(na podstawie przygotowanych przez Klienta założeń i pytań badawczych)

PODSTAWOWE CECHY OFEROWANEGO SYSTEMU ANKIETOWANIA:

  • duży wybór różnego typu pytań;
  • możliwość tworzenia ankiet warunkowych (wariant ankiety jest uzależniony od wybranych wcześniej odpowiedzi);
  • możliwość uruchomienia ankiety na określony czas;
  • dostępność różnych trybów ankiet - otwarte, zamknięte, indywidualne;
  • zaimplementowane zabezpieczenia przed wielokrotnym wypełnianiem;
  • mechanizmy powiadomień (zaproszenie do wypełnienia ankiety) oraz przypomnień o konieczności wypełnienia;
  • śledzenie procesu wypełniania ankiet;
  • możliwość określenia wymagalności odpowiedzi na dane pytanie;
  • możliwość zapisywania częściowo wypełnionych ankiet;
  • możliwość dowolnego podziału pytań ankietowych na rozdziały i strony;
  • mailowe potwierdzenia wypełnienia ankiety;
  • możliwość zmiany wyglądu ankiety;
  • możliwość przygotowania ankiety w wersji do wydruku;
  • eksport wyników ankiety do formatu MS Excel;
  • graficzna prezentacja wyników ankiet;
  • podstawowa analiza zebranych odpowiedzi.

System został stworzony dla świadczenia usług jednocześnie wielu klientom. Uwzględniając ten fakt przygotowaliśmy możliwość jego jednoznacznej indywidualnej identyfikacji wizualnej poprzez wprowadzenie mechanizmów umożliwiających zmianę wyglądu dla każdego badania ankietowego osobno.

MOŻLIWE TYPY PYTAŃ:

  • jednokrotnego wyboru;
  • wielokrotnego wyboru;
  • pytania otwarte (pole tekstowe);
  • pytania macierzowe (do 3, 5, 10 kolumn odpowiedzi);
  • pytania rankingowe;
  • pytania warunkowe;
  • pytanie TAK/NIE.

TYPY ANKIET MOŻLIWYCH DO REALIZACJI:

  • ankieta otwarta to badanie otwarte i anonimowe. Każdy kto znajdzie link do ankiety będzie mógł wziąć udział w badaniu. Zaproszenie do tego typu ankiety jest zazwyczaj rozsyłane w treści maila, umieszczane na stronie internetowej / intranetowej jako link lub umieszczone jest jako link przekierowujący pod banerem na stronie internetowej. W żaden sposób nie jest możliwe określenie w jaki sposób dany uczestnik badania odpowiadał;
  • ankieta zamknięta to badanie zamknięte i anonimowe. Ankieta jest dostępna tylko po podaniu odpowiedniego hasła. Zaproszenia do tego typu ankiety jest rozsyłane zazwyczaj do określonej liczby osób poprzez email wraz z podaniem hasła udostępniającego badanie, przy czym hasło to jest wspólne dla wszystkich uczestników. Przy tego typu badaniu powinniśmy mieć wyselekcjonowaną grupę respondentów wraz z ich adresami email. Ten typ ankiety jest najczęściej stosowany w organizacjach które kierują ankietę do swoich grup pracowniczych. W żaden sposób nie jest możliwe określenie w jaki sposób dany uczestnik badania odpowiadał;
  • ankieta indywidualna to badanie zamknięte, dostępne jedynie dla osób zaproszonych do wzięcia udziału w badaniu, które poprawnie zalogują się do systemu używając przesłanego hasła. Zaproszenie do takiej ankiety jest rozsyłane mailem do każdego uczestnika osobno.
    W korespondencji znajduje się link do ankiety wraz z odpowiednim hasłem - unikalnym dla każdego z uczestników. Badanie stosowane do wąskich grup pracowników, kadry kierowniczej, klientów. W sposób oczywisty jesteśmy w stanie określić w jaki sposób poszczególni respondenci odpowiadali podczas badania.