W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji, w celu emisji możliwie indywidualnie przygotowanej reklamy. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

Zamknij

Portfolio

Kursy e-learning

  • Cykl szkoleń produktowych i promocyjnych wykonanych dla firmy Nepentes. Szkolenia wykonane zostały w technologii HTML i JavaScript, są zgodne ze standardem SCORM. Zawierają tekst, grafikę, pytania testowe (testy wielokrotnego wyboru), animowane wstawki flashowe, moduł słownika oraz nagranie lektora. Szkolenia zostały osadzone na platformie e-learningowej Moodle.

  • Szkolenia online stworzone w ramach programu Nepentomania Szczęśliwa 13 skierowanego do farmaceutów. Celem szkoleń było umożliwienie pogłębiania wiedzy o dermokosmetykach. Szkolenia wykonane zostały w technologii HTML i JavaScript, są zgodne ze standardem SCORM. Zawierają tekst, grafikę, pytania testowe (testy wielokrotnego wyboru), animowane wstawki flashowe, moduł słownika, nieliniową strukturę prezentacji oraz nagranie lektora. Szkolenia zostały osadzone na platformie e-learningowej Moodle.

  • Szkolenia online stworzone dla Korporacji SEDPOL z dziedziny prawa w nieruchomościach. Szkolenia wykonane zostały w technologii Flash, są zgodne ze standardem SCORM. Zawierają tekst, ilustracje oraz animowane elementy graficzne. Szkolenia zostały uruchomione na platformie Moodle gdzie zostały także uzupełnione o pytania testowe.

  • Szkolenia online stworzone na potrzeby projektu finansowanego z funduszy europejskich realizowanego przez Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza "Świętokrzyska firma równych szans". Przygotowane zostały 3 kursy osadzone na platformie e-learningowej Moodle, w których zostały umieszczone prezentacje multimedialne, testy, materiały dodatkowe, filmy instruktażowe. Szkolenia wykonane zostały w technologii HTML i JavaScript, są zgodne ze standardem SCORM. Zawierają tekst, grafikę, pytania testowe (testy wielokrotnego wyboru), moduł słownika, nieliniową strukturę prezentacji oraz nagranie lektora. Filmy instruktażowe powstały w technologii Adobe Flash.

Wdrożenia e-learning

  • Platforma e-learning firmy Daily Group Sp. z o.o. - platforma e-learning przeznaczona dla uczących się języków obcych. Platforma jest funkcjonalną kopią systemu demonstracyjnego NEO, ze zmodyfikowaną stroną logowania. System został zintegrowany ze sklepem internetowym przez co możliwe jest zamawianie kursów oraz po dokonaniu zapłaty automatyczny dostęp do systemu szkoleniowego.
  • Platforma demonstracyjna systemu NEO - platforma będąca testowym środowiskiem dla trenerów i uczniów, którzy mogą zapoznać się z możliwościami platformy Moodle w wersji 2. Wdrożenie obejmowało uruchomienie platformy e-learning, opracowanie efektownej oprawy graficznej oraz modyfikację funkcjonalności w celu maksymalnego uproszczenia obsługi.  Na platformie zostały zamieszczone próbki szkoleń w formacie SCORM.
  • Platforma e-learning firmy farmaceutycznej Nepentes - szkolenia dla właścicieli aptek biorących udział w konkursie Szczęśliwa 13. Wdrożenie obejmowało uruchomienie platformy e-learning, przygotowanie kursów oraz utworzenie kont użytkowników.
  • Platforma e-learning firmy farmaceutycznej Nepentes - szkolenia dla przedstawicieli handlowych. Wdrożenie obejmowało uruchomienie platformy e-learning, przygotowanie kursów oraz zaimportowanie kont użytkowników.
  • Platforma e-learning Szkoły Głównej Służby Pożarniczej - platforma przeznaczona dla studentów studiów podyplomowych szkoły. Wdrożenie obejmowało uruchomienie platformy e-learningowej Moodle, przeszkolenie pracowników uczelni z podstaw administracji systemem oraz wykonanie szkolenia z przygotowywania szkoleń e-leqarningowych z wykorzystaniem platformy Moodle.
  • Platforma e-learning firmy Sedpol oferująca szkolenia z dziedziny nieruchomości.  Wdrożenie obejmowało uruchomienie platformy e-learningowej Moodle, przeszkolenie pracowników uczelni z podstaw administracji systemem oraz wykonanie szkoleń (prezentacje Adobe Flash oraz testy Moodle)
  • Platforma e-learning projektu "Świętokrzyska Firma Równych Szans" (prezentacje przedstawiające wiedzę z dziedziny prawa pracy wykonane w programie Courselab)
  • Platformy e-learning dla szkół uruchomione na potrzeby projektu e-edukacj@ dla firmy Indicator sp. z o.o. - Raciborz, Woźniki, Pszczyna. Wdrożenie obejmowało uruchomienie platform e-learningowych dla każdej ze szkół oraz umieszczenie na niej kursów przeznaczonych dla nauczycieli. Przez czas trwania projektu Planeta Edu sprawowała nadzór administracyjny nad systemami oraż świadczył usługi pomocy technicznej dla użytkowników.
  • Platforma zarządzania projektem WKDS. Wdrożenie obejmowało uruchomienie platformy e-learning na zamówienie Związku Pracodawców Warszawy i Mazowsza, przygotowanie kursów instruktażowych pokazujących użytkownikom możliwości wykorzystania systemu oraz opiekę administracyjną.
  • Serwis internetowy moodle.org.pl pozwalający uruchamiać platformy e-learningowe Moodle w bardzo prosty sposób. Wystarczy wypełnienie jednego prostego formularza, aby klient w ciągu kilku sekund dysponował własnym systemem.

Ankiety

  • Ankieta ewaluacyjna dla uczestników konkursu "Firma przyjazna pracownikom" - 160 osób ankietowanych. Ankieta zawierała pytania otwarte oraz pytania wyboru tak/nie
  • Ankieta ZPWiM i MAGA Consulting, której celem jest zbadanie opinii pracowników na obecnym rynku pracy. Ankieta miała charakter anonimowy, zawierała pytania otwarte, macierzowe oraz jednokrotnego wyboru.
  • Ankieta/Test uruchomiony na potrzeby zaliczenia zajęć "Fundusze, programy i inicjatywy UE" i "Wnioskowanie o fundusze" dla studentów Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu. Ankieta w formie testu, zawierająca pytania jedno i wielokrotnego wyboru, przeznaczona dla zamkniętej grupy odbiorców, wypełniana imiennie.